luns, 30 de marzo de 2020

Resposta a dúbidas que van xurdindo nesta etapa de confinamento

Hola a todas e todos, antes de nada, espero que vós e as vosas familias estén ben.
Agora, imos ao tema: estou recibindo moitos correos cos traballos feitos, avaliareinos o mellor que poda, dadas as circustancias, pero supoño que sabedes que a Consellería deu ordes de seguir coas clases telemáticamente e 2º Bac é o único curso de momento no que os profesores debemos avaliar o voso traballo para darvos unha nota final. Algúns de vós estades a comentarme prolemas e dúbidas, así que intentarei ilas resolvendo nesta entrada do blog, que irei actualizando según xurdan outras novas.

1. Non teño material para facer as acuarelas
Estamos nunha circunstancia excepcional, así que é entendible que algúns no teñades material. As acuarelas imaxino que sí, pero se non tedes papel de acuarela buscade unha alternativa: A parte de atrás de outros traballos, cartulina, sketchbook, folios... Eu cambiarei a orde dos contidos para poder traballar baixo mínimos.
2. Estou enferma/o
O prioritario agora é coidarse (non o usedes como truco porque o que non facedes agora teredes que facelo para a recuperación). Eu mesma levo seis días con febre e baixei moito o ritmo de traballo. As datas de entrega, que antes eran fixas, agora teñen certa flexibilidade, prefiro que as fagades con calma a que entreguedes unha chapuza feita con agobio, así que podedes contar coa semana enteira para entregar, até o venres.
3. Teño moito traballo de outras materias
As materias que van a ABAU teñen prioridade nestas circunstancias, aínda que DEAII terá unha nota que fará media coas demáis. Seguiremos traballando, pero baixando un pouco o ritmo.
4. Non me entran os comentarios neste Blog
Xa me dixeron varios alumnos que non entraban ou que eu non contestaba, É certo, vou variar a configuración a ver se vai mellor, pero os mails entran inmediatamente no meu móbil e se teño que dar unha resposta común fareino nesta entrada.
Un saúdo e sede prudentes, esta pandemia necesita un esforzo colectivo.
5. Que imos facer co sketchbook? 
O ideal sería corrixilo en directo, pero se vemos que a primeiros de maio non confirman unha volta ás aulas de 2º Bac antes do remate de curso (o máis probable) indicareivos cómo entregalo a distancia. Teño que facer algunha proba, pero seguramente pedireivos un vídeo curto pasando vós mesmos as páxinas para compartirlo comigo por Drive.

2 comentarios:

  1. Ya no es posible entregar un trabajo?

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Mi correo mariaalvarez67@gmail.com está siempre abierto a recibir trabajos. Mejor tarde que nunca, especialmente en estas circunstancias, pero se valora la puntualidad en la entrega.

      Eliminar