mércores, 13 de abril de 2016

Nove vantaxes de levar sempre contigo un caderno de debuxo

E non o digo eu:
Le aquí

Traballo 18

Nesta ocasión o traballo consistiu en retratar a un compañeiro/a empregando os recursos propios da ilustradora Paula Bonet. Os resultados foron -en xeral- bastante bos. A continuación, algúns exemplos:

























martes, 12 de abril de 2016

Moi interesante

Vale a pena navegar por algún taboleiros de PINTEREST. Por exemplo:
Páxina interesante para estudantes de arte:
https://es.pinterest.com/studentartguide/
Sketchbooks:
https://es.pinterest.com/explore/sketchbook-artístico-961607313597/
https://es.pinterest.com/explore/cuadernos-de%20dibujo-896160701450/
Técnicas mixtas:
https://es.pinterest.com/tgatheringnest/mixed-media-art-dolls/

Traballo 19

Buscar entre cinco e dez ilustracións dun ilustrador/a que che interese e gardalas nun pen-drive para compartilas na clase. Facer una ilustración propia empregando o estilo do ilustrador elixido. Técnica libre e formato DINA3. Entrega o luns 18.

sábado, 9 de abril de 2016

Recuperación da 1ª e 2ª avaliación

 Os alumnos que teñan suspensa a 1ª e/ou a 2ª avaliación por falta de traballos entregados, poden recuperalas mediante a entrega dos traballos pendentes, durante a semana do 18 ao 22 de abril.
 

2º BAC B Traballos pendentes
Alumno/a T1 T2 T3 T4 T5 T7 T8 T9 T10 T11 T12 T13 T14 Nadal
1 Fernández Richer, Ana x

x x
x



x
x
2 Larios Etchevers, Teresa
x x x
x x x x x
x

3 Pena Cuevas, José Juan






x x

x
x
5 Pérez Montero, Jovy


x
x x






7 Vázquez Santos, Iria Ánxela

x x x x x x x

x
x

 

2º BAC C Traballos pendentes
Alumno/a T1 T2 T3 T4 T5 T7 T8 T9 T10 T11 T12 T13 T14 Nadal
4 Brasil Agrelo, Luisa










x
x
6 Caramés Urciuoli, Santiago

x x x x x


x x x x
10 Fente Sánchez, Daniel x

x x
x



x x x
16 Mato Rama, Kassandra x



x x




x x
21 Olveira Queijo, Sarah

x

x x





x
24 Rincones Guevara, Astrid x x x x x x x x x x x x x x



2º BAC D Traballos pendentes
Alumno/a T1 T2 T3 T4 T5 T7 T8 T9 T10 T11 T12 T13 T14 Nadal
2 Amigo Barreiro, Iria


x
x x


x
x x
7 Blanco San Vicente, Eloy x

x x x x x x x x x x x
13 Eiriksson Schimmelman, Jakob x x x x x
x


x x x x
25 Ponte Doldán, Antón
x
x

x x x x
x x x
26 Ríos Vigo, Omar
x x


x

x
x x
27 Rodrigues Lamei, Sherrey María x x x x x x x x x x x x x x

mércores, 16 de marzo de 2016

Traballo 17 (vacacións Semana Santa)

Estudo da obra de catro ilustradores. Entrega: martes 29 de marzo

Buscar traballos dos seguintes ilustradores, e facer unha análise por escrito das características do seu estilo.
  • Dave McKean
  • Elena Odriozola
  • Takashi Murakami
  • Paula Bonet
Haberá que comentar, polo menos, os seguintes aspectos:
  • Uso da liña: tipo de liña, importancia da mesma nas ilustracións, material, síntese, estilo (xeométricas, orgánicas, realistas... )
  • Uso da cor: gamas de cores, aplicación realista ou non da cor, tratamento colorista, sobrio, características...
  • Técnica (tinta, óleo, rotuladores, grafito, dixital, collage, mixta...)
  • Estilo (realista, pop, infantil...)
  • Temática
  • Composición
  • Textura, profundidade, valoración...
  • Simbolismo das imaxes
  • Influencia de estilos artísticos/artistas
E, por último, debedes elixir dous dos ilustradores dados e copiar unha ilustración de cada un, a DINA3. Se non son exactas non hai problema, mentres exploredes as técnicas e estilos de cada un.

martes, 1 de marzo de 2016

Traballo 16: Colección de obxectos.

Os obxectos teñen unha vida, unha historia, e cando os desechamos son condenados a morte. O artista pode dotalos dunha nova vida, convertíndoos na propia obra de arte como fixo Duchamp ou empregándoos como materia a partires da que crear, como Jacqueline Bonacic-Doric ou Fardou Louise Keuning.
Duchamp, M. (1917) Fountain

Para este traballo ides coleccionar materia, apropiarédesvos dos obxectos que atopedes en calquer lugar, cómpre que vos resulten interesantes e suxerintes, que vos inspiren a traballar con eles.


Bonacic-Doric, J. Heroes Yacentes
Tamén precisaredes de materiais cos que debuxar diferentes ós convencionais, polo que ide recompilando cousas que deixen un trazo ou que podan ser un trazo en si mesmo, como o fío.

Fardou Louise Keuning

En conclusión, as tarefas son:

1- Reunir obxectos que vos inspiren.
2 - Reunir materiais que debuxen e non sexan os que adoitades enmpregar.

Tedes toda esta semana para reunilos, o luns 7 empezaremos a traballar con eles.

luns, 15 de febreiro de 2016

Traballo 15

15._Na folla entregada na clase debuxar a liña en cor fría o esqueleto de fronte, espaldas e perfil como corresponde ás posicións corporais dadas. Documentádevos con libros de anatomía, imaxes da rede ou empregando o enlace dado anteriormente.

luns, 1 de febreiro de 2016

Traballo 14

PAU 2003. Setembro. Opción 2. Con técnica libre e realizando, se é necesario, bocetos previos noutras follas, realizar unha composición interpretando gráficamente o texto seguinte:

"Pouco a pouco a primavera deu paso ós días longos, calorosos e cegadores do verán; as cigarras, renxentes e excitadas polo cambio, facían tremer a illa enteira cos seus berros. No campo comezaba a encherse o millo, os sedosos pelos do millo pasaban do castaño ao loiro; cando rasgando a envoltura de follas cravabas o dente nas ringleiras de grans nacarados, un zume coma leite saltábache á boca"

Gerald Durrell "A miña familia e outros animais"